VZPOMÍNKA

07.10.2022 20:05

Nad hlavou zlatá střecha zlaté klece.....

bez dobrých přátel, co na tom.

.....lepší zlaté cihly pod hlavou,

 než tvrdá zem přece.

...život pádil tryskem divokých koní

 a náhle ticho, jen umíráček zvoní

...... zbohatla jsem láskou

a zlaté cihly rozdala

......zbohatla jsem štěstím

a radost z žití mi zůstala

....zbohatla jsem moudrostí

a špetka dobrých přátel se vrací,

věrní, jako tažní ptáci

......zbohatla jsem životem

a zlaté klece pruty

rozdala jsem chudým za plotem

.......rozdala jsem vše a nebylo to málo

.....žila jsem tak, aby žití za to stálo

.....tak nahá a lehká, jako labutí pírko

je má duše, když k nebi se vznáší

a tělo v hlíně spočine,

nad ním prostý křížek z kamene

 .......snad si někdo vzpomene :*)

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz