Procvičování čtení

12.11.2016 21:22

Učíme se číst - písmenka - slabiky -

slova - celé věty

Už umíme 8 písmenek - a  e  o  u  m  l  p  s   :)

Máme  maso?  Maso máme. Máma  mele  maso. Máme  sůl?

Malá  Ela  mele  maso.  Mele málo. Elo! Sůl! Máme  mámu. Máme  Elu.

Ola má laso. Ema má sólo.  Ála láme.  Pepa má laso.  Pepo!

laso  sálá  mela  malá  maso  Ela  Ola  Ema  má  máma  Ála  

Sůl  úl   sólo  laso  maso  málo  Olo! mela   Ela  Ema  Ála  máma  sele

ma   sa  la  pa  me  se  le  pe  mu  su  lu  pu  mo  so  lo  po  má  só  ů   ú

sálá  malá  málo  Ela  pole  sele  mele  mela  Ála  sůl  Pepa  maso  Ema

M  s  P  l  ú  L  p  A  é  l  E  m  U  o  S  p   M  u  O  e  ů  l  á  s  E  P  a  O  m  ó

sa  ma  la pa  sá má lá pá  so mo lo po  só mó ló pó  sů mů lů pů su mu lu pu

se  me  le pe  sé mé lé pé Olé!

sele  málo  láme   úl  máme  pole  mela  půl  máma  sůl  mele  Ela Ema

ló  mó  só á  a  e m ů  u é  o  ú  p  s  l  lá  ma  má  sa  me  se  le  é pe  ó

 

Tvoř slova a čti:

 pa se     la so     me le    má me    O la    E la    má ma   Á la    E ma   úl   sůl

Spoj  pastelkou, utvoř slova:

pa   E   E   Á  O  le   me   la   lá    me   ma    se    so    lá  má    s   ů  ú  l   ma



 

 

 

 

 

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz