O bystré princezně

01.09.2015 19:46

Žila, byla, v jedné zemi krásná, chytrá a emancipovaná princezna.
Když jednou seděla ve své nádherné zahradě na břehu potoka, vyskočila z vody žába a řekla jí:
"Jsem princ, zakletý zlým čarodějem. Stačil by jediný tvůj polibek, abych se znovu proměnil v pohledného, urostlého a elegantního muže. Pak se můžeme vzít a žít spolu šťastně na tvém zámku s mou matkou. Budeš mě moci milovat, připravovat mi moje oblíbené jídlo, prát moje košile a rodit moje děti. Budeme velmi šťastní."
Tentýž večer si princezna, při vychutnávání lehce osmažených žabích stehýnek ve vinné omáčce, pomyslela:

"To jsi uhodl, blbečku..." /text převzat z internetu                                                              

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz