Štěstí

28.01.2015 08:25

Život je cesta

Není to o tom, že život je jednoduchý, dokonalý nebo přesně takový, jaký jsem si ho vysnila. Já jsem si vybrala být šťastná a vděčná, bez ohledu na to,  jakou cestou  ve svém životě dojdu k cíli.

Neexistuji proto, abych zapůsobila na svět. Existuji pro to, abych žila svůj život způsobem, který mě dělá šťastnou.

Není cesty ke štěstí. Štěstí je cesta sama./ neznámý autor

 

Štěstí

Ježíš : Království nebeské je v nás. Hinduista Šrí Činmaj : Království nebeské je oblast naplněná mírem a blažeností. Cítíme to, když spočíváme hluboko v sobě. Opustíme - li své egoistické vědomí. Budha : Štěstí je samotný vnitřní klid. Učíme se ho nacházet celý svůj život. Cvičení k nalezení...

Štěstí přichází zevnitř. Nezávisí na věcech, či lidech kolem vás. Jestliže jsou vaše pocity bezpečí a spokojenosti závislé na chování a jednání druhých lidí, stáváte se zranitelní./ neznámý autor

Štěstí

03.07.2016 11:57
Na internetu jsem jednoho dne našla zvláštní zamyšlení o štěstí. Třeba vás také zaujme, možná i obohatí. Možná se v něm najdete. Když budete mít štěstí, zůstanete sami. Docela sami, vedle vás nebude nikdo a opírat se budete muset jen o zem a sami o sebe. Když budete mít štěstí a přijde správná...

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz