BLBŮSTKY

05.03.2016 11:23

Na rynku

tiše seděla
byla kamenná docela
socha
padlého anděla 

 / Smíření 

 
 

 

Skákala panenka vysoko

skákala přes vodu
zmáchala si sukničku
nešla ke brodu
skákala panenka
přes oheň
neshořela
proč, kdo to ví?
 
Přišla povodeň
plavala panenka 
po vodě
nechala všechno
náhodě
nesla ji voda do moře
zbylo po ní
jen hoře    

 /Sebepoznání a poznání
 
                                                 
                                                          Útržky

Osud

…….po listu list k zemi  padá  a tiše šumí les….co kdysi bylo, dávno odnesla řeka,  neštěkne po tobě pes, sláva dnů příštích na každého čeká….z nadějí a slibů nepostavíš most, tak vezmi  do své tu dlaň, která čeká…..až půjdeš kolem, ve zlaceném hávu, či  bos

 

Beránci

Mít nebe nad hlavou plné beránků, nechat šeptat si vítr do spánků.....vdechovat vůni života z plných plic.......v rozkvetlé trávě si hovět a pak už nic..... ptám se tě Bože, co je to s tebou?......vzpomínky v srdci zatlačí a občas zebou........kdes byl, když se to stalo? ... a pak se usměješ....dík i za to málo... počítám beránky a lehko je mi, tady na tvrdé a studené zemi....

 

Vzpomínky

......vnímám tvou vůni z polštáře

 rozespalá po ránu

 a teplo tvých dlaní

  bloudí mi po těle …….

chmýří z pampelišek už podzimní vítr

roznesl do polí

vzpomínky zahřejí i zabolí

.......Bludičky svit mihotavý, svádí ke hříchu, starý pán u baru, smutně vypráví a potichu, snad posté už, smutný příběh lásky

zavede tě k útesu a skočit musíš sám, zřítíš se do hlubin, nebo  vzneseš  se až ke hvězdám.....

20.11.2016 08:38:25  xardaska

Co je to vlastně pezie? Možná takhle nevypadá, ale stejně je to krásné.

 

.....cestou ke hřbitovu, potkala jsem Novu

s Lunou soupeří...... kdo mi nevěří?

Vzkažte andělům moje pozdravy

ať se pobaví

čekala jsem a čekala

oni karty hráli

čekankou jsem byla.....

jenom bolest v srdci  zbyla

......andělé se smáli, proč by pomáhali?

Ať si každý plesá, když potácí se z lesa

pomoc slibovali

potměšilci malí :)

/ Nevinnost

Letní ohlédnutí

.....brouzdám se rosou, svou nožkou bosou

večerní vítr cuchá mi vlasy....

na co myslíš si asi, tam někde v dálce,

s jinou v objetí.......

to jenom tichý měsíc ptá se - jak je ti?

a šum listoví, odpověď napoví......

/vzpomínka na Kafe.cz

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz