LÍNÁ NOC

12.02.2015 20:03

Hraj mi,

Amor ti do dlaní nástroj lásky vkládá

......hraj mi, tělo zpívá
žádoucí, noc dlouhá bývá
líně se vleče k ránu
struny rozeznívá
a šeptá do rtů tvých
hraj mi, ať závistí zbledne Luna
zvědavá
hraj mi......tělo  zadarmo se nedává
tvoje zaplatí daň z lásky
hraj mi, ať bouchne sopka
nad mou hlavou
přikryje mě svou žhavou lávou
hraj mi ...... nemůžeš dýchat?
Směj se, to uvolní napětí
a nespi!

Já chci tě vzápětí

tak ještě mi chvilku hraj
veď mě tam, kde končí ráj
až na kraj propasti
do pekla, tam dolů
poletíme spolu! 

Hraj mi
.....už nemůžeš?
tak aspoň zpívej......... nezívej!

Hraj mi, má lásko hřejivá
hraj mi a já ti zazpívám
hraj mi a křič, podpal mě
jako svíci na oltáři

ať shořím!

Podívej, hvězdy úžasem září
divit se nepřestane Luna bledá
našla dvě těla rozechvělá
co ještě hledá?

Dívá se poplašeně
už jenom ticho zpívá
muž odevzdává se ženě
usíná v jejím klíně

noc oddechuje líně.

 

 

LÍNÁ NOC

Přeju noc plnou vášně i něhy a krásné probuzení do dalších společných dnů                                        ( přání ke svatému...

14.2.2017

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz