Láska

07.05.2015 22:04

„Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život.“
/ John Lenon

 

„Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poznal, co to znamená opravdu milovat a jaké to je, když je moje láska opětována...“
/Wiliam Shakespeare

 

Je snadné milovat ty, kdož jsou daleko. Mnohem těžší je milovat své bližní.

/anonym


„Je lepší být nenáviděn pro to, jaký jsi, než být milován pro to, co nejsi.“
/ Kurt Cobain                                                    

 

"U jiných milujeme dokonalost. U sebe milujeme pouze sebe." /Jean Paul

"Vše, co potřebujeme, je láska." / John Lenon

                                                   

                               

 

                    

                                  

Pamatuj, že nemůžeš nikoho do ničeho nutit.

Je přirozené, že si přeješ, aby člověk, kterého miluješ, dělal to, co by sis ty přál, nebo co si myslíš, že by pro něj bylo nejlepší, ale musíš zkrátka nechat všechno na něm.

Nesmíš se plést do životů lidí, které miluješ, o nic víc, než do životů těch, které vůbec neznáš.
A to není snadné. Nemůžeš nikoho chránit.

Můžeš jenom milovat.
(John Irving)

„Odmítáme ty co nás milují, a milujeme ty co nás odmítají.“/Seneca
 

 

Jednou mi řekl, až umřu - "Napíšu tvé jméno na všechny hvězdy, aby celý svět viděl co pro mě znamenáš".

Já to mám přesně tak. Řečeno slovy básnika - napsala jsem tvé jméno do písku, moře je smylo, vyryla jsem tvé jméno do kůry stromu, strom pokáceli, vryla jsem si tvé jméno do srdce a tam uzamkla.

/ Karin Vilímová/ Duchovní seznamka

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz