ILUZE LÁSKY

25.04.2015 21:58

Snad, kdo ví
vítr odpoví mi tiše
na otázky
láska
to je klišé
a sebeláska
sebeklam?
Co můžu vědět
a co znám?

Co život pro mě znamená,
když tobě se dávám
zmámená?
Zmámená touhou
pouhou
a iluzí
iluzí lásky
touhy po věčnosti

vyrytá srdce
do kůry stromu

slaně chutnají slzy
sama kráčím domů

LÁSKY ČAS

Sen končí nový den začíná pod peřinu se tlačí k nám dech mi sotva stačí znovu usínám omotaná těla štěstím snad by ještě chtěla... a den se směje rozpustile já se červenám ...

ILUZE LÁSKY

Tak přivoň si ještě má lásko voním deštěm já vím bolest z duše smývá zas líbat tě smím žárlivost zuby cení marně se srdce ptám nad lásku není raději plakat s tebou než smát se sám tak přivoň si ještě a slíbej mi slzy slunce rozsvítí deště na sbohem je ještě brzy až staletí uplynou má...

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz