Češi, probuďte se

17.11.2016 21:43

Akce zvonění: Budíky budou 17. listopadu vyzývat zemi k celonárodnímu probuzení

Občanský budíček“ vyzývající k celonárodnímu probuzení má být letos vyvrcholením oslav 27. výročí 17. listopadu 1989. Pražské Václavské náměstí se v půl osmé večer, tedy přibližně v době, kdy policie kordonem zabránila průvodu studentů, rozezní zvoněním budíků. „Věřím, že se přidají lidé po celé republice,“ řekl Jan Gregar ze sdružení Nerudný fest.cz.

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/akce-k-vyroci-17-listopadu-0h1-/domaci.aspx?c=A161114_115217_domaci_kop

Budík si nastavuju zatím sama a vstává se mi celkem dobře.

Při představě, že mě budí pan Jan Cemper a jeho duhoví kamarádi, mě bere děs! Jestli má být tato parta novým symbolem 17. listopadu, tak snad bude lepší slavit 11.listopadu sv. Martina, pěkně s husou a se zelím. To je pro Čechy asi typičtější oslava, než tato pseudohra na pravdu a lásku. 

Je tohle pravda, nebo ne ?!

Čím a kým se rozbíjí 25 let český stát? 

Je to desatero, ale nikoliv "Božích přikázání"

1) Nejprve se zesměšní celý národ. Jste nevzdělanci. V Nepálu je každý pasák yaků bakalářem. Tak se založí v každé opuštěné stodole soukromá vysoká škola, aby i holka tančící u tyče, či líný synek čilého podnikatele měli Bc. Nejde o kvalitu, jde o statistiku. Klasické university opustí svou tradici Alma mater a zaplevelí se obory, o kterých uvažoval kdysi v Haliči Jára da Cimrman. Názory a práce univerzitních profesorů, které titul ctí, převálcují mediálně nejrůznější buzno exhibicionisté.  
 

 2) Ze státních základních škol se inkluzivními a jinými věčnými experimenty vytvářejí budoucí školy pomocné, na nichž hlavní slovo budou mít nejrůznější metodičky z oborů inkluze, integrace, imigrace, a vypravěčky korektních pohádek o princi Bajajovi z Ugandy a jeho registrované partnerce Popelce z Damašku.  

3) Pak je třeba zničit národní ekonomiku, hlavně průmysl. Nic neumíte, všechno, co jste kdy vymysleli a vyrobili, byl neprodejný šunt. Nikdo ve světě nestojí o vaše nákladní tatrovky, motorky, sigma pumpy, letadla, obráběcí a textilní stroje, sklo a bižuterii. Zavřete vaše továrny a místo nich otevřete montovny. Aby se neřeklo, na chvíli necháme zazářit pár vašich slovutných „ kapitánů průmyslu“. Ti se nakonec za pár let se svými Titaniky propadnou do septiku, protože nevěděli, že správný kurz určuje kompas a ne teploměr.  

4) Vy jste tak neschopní, že si sami ani neumíte načerpat minerálku z vaší země, vy si dokonce neumíte ani nahnat pitnou vodu do vodovodních trubek. Ještě, že jsme tu my a za mírný bakšiš to pro vás uděláme. Rozinky vyzobeme, ze zbytku uděláme sklady ojetých pneumatik, a co by nám mohlo jó konkurovat, odkoupíme, utlumíme a zavřeme. Stejně, jako ty vaše nerentabilní cukrovary. 

5) A pokud se to českému „ proletariátu“ nelíbí, tak bacha. Stačí jeden letecký most z Ulánbátaru a můžete se pakovat. Za devět měsíců se nám počet budoucích zaměstnanců ze země Olgoje Chorchoje zdvojnásobí.  

6) Zvláště důležité je zlikvidovat zemědělství a potravinovou soběstačnost. Začne se žvaněním, že celá desetiletí jsme jedli jedovaté potraviny. A s námi se trávili autobusy plné Rakušáků luxujících cukrárny ve Znojmě a dalších jihomoravských městech. A kolony Němců, kteří se v Karlových Varech či Mariánkách cpali kachnou se zelím a vzdychali Mein Gott, ta kachna voní po kachně.

7) K čemu vlastně potřebujete zemědělství. V Maroku je brambor a jahod, že vám je levně dovezeme a draze prodáme. K čemu sady. V Chile a Jihoafrické republice je tolik hrušek, že se pod nimi lodě prohýbají. Na Novém Zélandu je jablek jak euromravenců. Po Evropě bloudí kamiony s tunami kuřat, prasat a skotu a vy byste se chtěli mořit nějakou samovýrobou. Mléko je navíc nezdravé a jogurt dnes dokážeme udělat i z bramborového škrobu. Pěstujte naftořepku, a budete druhý Kuvajt. A opuštěné kravíny a vepříny jsou přece nejlepší skleník pro pěstování bylinek typu Hanojská majoránka.  

8) Ta nejdůležitější etapa je pak znesvéprávnění národa. Zformuje se banda speciálních věrozvěstů, kteří nám začnou vyčítat, jak jsme nemultikulturní šovinisté, kteří utlačují své spolubližní. K nim se připojí i saúdskoarabský komisař a prohlásí „u vousu Prorokova, u nás se mají ženské líp, než ta vaše vykořisťovaná etnoskupina“. Neúspěch desítky let trvajících snah o integraci se vysvětlí tím, že při integrování byla pošlapána jejich práva na zachování specifických rysů jejich obohacující odlišnosti. A tak posilujeme zachování odlišnosti zvětšením průměru penězovodů a zvyšováním počtu jejich aktivistických údržbářů.  

9) Zásadou likvidace národa je ustupování rostoucím požadavkům všech exotických odlišností a označování opravdových hodnot za měšťácký přežitek staré Evropy.  

10) Pochod anální hrdosti se povolí se vší slávou, demonstrace proti němu se zakáže jako vyvolávání třídní nenávisti proti pavím pérům v rektu. Poslední etapou, je vstup do celoevropské organizace, protože v jednotě blbosti je síla. Když ze samostatných přiblblých jedinců dokážete vytvořit uřvaný dav, pak ze samostatných států nakonec dokážete vytvořit sebedestruktivní unii. Současný příliv obžerných uprchlíků je jen poslední sloka unijní hymny „Óda na radost“. Jmenuje se „Rekviem za zbabělost“.  

Je těžké pochopit a rozumově vysvětlit takovou hlubokou a zrychlující se degradaci Evropy, která se žene do zkázy!

Možná že opravdu existuje Bůh, který si říká: Dal jsem vám Evropané - svobodu volby.    A takhle to dopadlo.

 zdroj /internet emailová pošta/6.1.2017

Kdyby celý svět mi říkal něco, co se vzpírá mému rozumu, nemohl bych takovou věc tvrdit bez odporu svědomí.  / Jan Hus

Po roce opět burcování národa a nyní s použitím studenstva

Tohle obdivuhodné gesto studenta gymnázia vás dostane do kolen. Na toho si současná sluníčková propaganda nepřijde.

Autor: Prokop Zapletal / Publikováno: 16.3.2018 / Europortál  https://www.quintus-sertorius.net/news/vyjdiven-propaganda-na-skolach-a-pokrytecky-liberalismus/

V den výročí okupace Československa německou armádou vyhání "elity" do ulic své pečlivě vychovávané nástroje ideologického bombardování. Proč? Kavárnu už nikdo neposlouchá. Nebojte, tohle nebude o nic úspěšnější.

15. března studenti v pravé poledne vyšli před školy, aby uskutečnili "výstražnou stávku". To není správné označení, chceme-li být důslední - pokud chce člověk stávkovat, musí nejprve pracovat. To je u naší "budoucí elity" zcela vyloučeno.

Ze školního rozhlasu se line hlas paní ředitelky. Prostupuje třídami i chodbami, aby každý dobre slyšel. Zve všechny studenty, aby se zúčastnili demonstrace za podporu demokracie (aby se postavili proti výsledku demokratických voleb!!!!). Milý hlas všechny ujišťuje, že z toho nebudou mít žádné problémy. Sama paní ředitelka absenci omluví! Ať je vás hlavně co nejvíc, děcka, máte volnou hodinu, běžte ven!

A děcka běží. Několik z nich skutečně kvůli "svému" politickému názoru, kterému je učili pedagogové na školách, veřejnoprávní média a neziskovky, které znaji nejen z internetu, nýbrž i ze školních lavic. Většina však o tom ví málo anebo nic a jde se jen "ulít" z hodiny. Jdou ven protestovat, aniž by vůbec věděli proti čemu. Mezi nimi i podporovatelé Andreje Babiše a prezidenta Zemana. Proč? Mají volno, půjdou si před školu zakouřit místo matematiky.

Já studuji na gymnáziu. Kolik nás ve třídě zůstalo?  Deset. (Při plném počtu je nás 29)

Ostuda, viďte? Ani učitelka!  Někteří  studenti zůstali ve třídách - demonstace za skutečnou demokracii a její respektování. Stojíme proti pokrytectví kavárníků!

Tak taková je situace na českých středních a vysokých školách. Dočkal by se takové podpory "shora" i protest proti ideologické a politické propagandě ve školství? Šířila by to sama ředitelka, kdyby se vlastenečtí studenti postavili proti výuce výhradně levicových a kavárenských názorů?  Odpověď si můžu ušetřit.

Co vlastně ti akademičtí mozkové vyznávají? Hlásají toleranci – ale názory jiné než jejich, jsou neakceptovatelné! Hlásají svobodu – a čím rozsáhlejší cenzura, tím lépe. Hlásají rovnost a když většina nesdílí jejich názor, je to nevzdělaná, zmanipulovaná lůza. Hlásají pravdu a lásku ale šíří polopravdy a nevěcné plky a jsou to právě a jedině oni, kdo podněcují nenávist. Hlásají jednotu – a rozdělují společnost. Hlásají i demokracii – a chodí protestovat proti výsledku demokratických voleb.

Ale není to všechno. Ohánějí se také nutnou objektivitou, ale na školách vyučují jen ty vlastní, "správné" názory. Předávají je jako názory inteligentních a vzdělaných lidí (ostatní v jejich očích často ani nemají právo na názor), takže mladí, důvěřiví a nekritičtí školáci to všechno bezpodmínečně přijímají jako samozřejmost, a názory "tupých buranů" se samozřejmě nezaobírají.

Z toho důvodu je liberalismus nejpokrytečtější ideologie současné společnosti. Tohle se učí ve škole.

Proto nemlčme a postavme se proti tomuto ostudnému farizejsví. Postavme se za skutečnou pravdu, postavme se opravdovou svobodu a postavme se za nezměnitelnou, spravedlivou a ctěnou demokracii!

převzato z blogu autora, titulek upraven redakcí

 

 

 

 

 

 

 

Sociální programy ožebračují chudé a vychovávají z lidí lenochy, podvodníky a parazity

AutorTomio Okamura  Publikováno: 6.5.2013  RubrikaZamyšlení

"Sociální programy ožebračují chudé. Cíleně vychovávají z lidí lenochy a podvodníky, učí je parazitovat na systému. Pozitivní diskriminace menšin ve školách vede k úpadku kvality školství a v důsledku nijak pozitivně neovlivní společenský úspěch příslušníků menšin. A je fakt, že inteligence různých etnik a ras je různá a žádný vzdělávací program s tím nepohne. A naopak emancipace žen bílé rasy v důsledku přináší duševní úpadek celé rasy, to proto, že talentované a chytré ženy mají čím dál méně dětí, protože se věnují kariéře. Naopak ženy s minimem duševních schopností se živí tím, že rodí stále dokola děti, na které berou sociální dávky."

Kdybych výše uvedené napsal a podepsal já, tak jsem za rasistu. Autorem těchto myšlenek je americký sociolog Charles Murray. Při čtení Lidových novin jsem na  jeho jméno narazil ve velmi inspirujícím textu českého sociologa Petra Hampla. Problematice chudých a sociálně vyloučených menšin, tedy černochů v USA, věnoval Murray tři knihy. Jedna z nich vyšla v ČR, jmenuje se Příliš mnoho dobra a věřte, stojí za přečtení.

Na základě tvrdých dat autor doložil to, co sice všichni víme, ale co se snaží nejen americká vláda, ale i ty naše vlády nevnímat. Tedy to, že pokud někdo celý život nepracuje tak to zpravidla není výhradně vinou společnosti. A že jediný, kdo se svým osudem může pohnout je člověk  sám.

Proč už není lenost ostuda?

To, co mám či nemám je zásluhou mé práce a také standardních podmínek, které mi moje země poskytla. Styděl bych se chtít cokoli navíc. Proč se nestydí druzí? Americký sociolog nesvádí vinu na menšiny - říká: "Chovají se racionálně - dělají jen to co jim systém dovolí, chovají se tak, jak jsme je to naučili". Murray dost trefně pojmenovává další problém - tedy podpora matek s dětmi - americký systém,  stejně jako náš, vede k tomu, že matky, které by jinak děti neměly, rodí stále dokola a berou děti jako výdělečný byznys. Nejvíce ovšem rodí matky s nízkým intelektem, bez pracovních návyků a přivádí na svět a vychovávají další generaci parazitů. Omluvte mne, ale neznám přesnější slovo - ten, kdo systém cíleně jen využívá a nic mu nedává, je parazit.

Murray sledoval a analyzoval statistiky a věcně doložil, že po dvaceti letech vládních programů pro chudé a menšiny, po miliardách vynaložených na jejich podporu a vzdělávání se počet chudých nezměnil ani o procento. Naopak - zvětšil se rozestup mezi bílými a černochy, kteří před zahájením menšinových programů bělochy celkem úspěšně doháněli. Co se změnilo? Před vyhlášením sociálních programů za prezidenta Johnsona alespoň část chudých bojovala o lepší existenci a vedla k tomu své děti a dělala maximu, aby alespoň ony žily lépe.

Sociální programy převrátily jejich myšlení. Sociální pracovníci začali chudým tvrdit, že když se jejich dětem ve škole nedaří, je to vina společnosti. Skutečnost je opačná, krutá a nekorektní – tím, že se ve škole snažíme udržet ty, co by před lety byli vyloučeni nebo přeřazeni na "zvláštní" školu, tím ničíme celý systém. Snižuje se kvalita vyučování - za cenu toho, že ve škole udržíme jednoho "nepřizpůsobivého" studenta ničíme budoucnost všem ostatním a snižováním hranic kvality, ale také disciplíny potřebné pro učení i práci vyrábíme další nepřizpůsobivé. Tohle není popis české školy - takhle Američan popisuje důsledky takzvané pozitivní diskriminace, která se pokusila  otevřít školy ponejvíc nepřizpůsobivým menšinám.

"Intelektuálové" z celé země se snažili Murrayova tvrzení zpochybnit. Americká psychologická asociace dokonce sestavila speciální tým, který měl Murrayovy teze vyvrátit - ale smůla. Podle Petra Hampla zatím nikdo Murayova fakta a čísla nevyvrátil. Pravda a fakta se prostě přebarvit nedají. Statistika je neúprosná - v roce 1968 měly USA podle své oficiální definice 13 procent chudých. Během následujících 12 let se náklady na pomoc chudým zečtyřnásobily a v roce 1980 - světě div se - měly USA stále 13 procent chudých.

To zásadní se nedá nijak vyvrátit - vládní politika stanovuje nějaká pravidla hry a také strategie lidí, jak získat peníze. "Platí také princip, že čím méně má člověk nezávislých zdrojů peněz, tím silnější je účinek pravidel hry určovaných shora." Prvním účinkem těchto pravidel je jak píše Murray "že chudí se začali krátkodobě chovat způsobem, který je dlouhodobě neudržitelný". 

Poučení pro nás:  Co s tím?

Chudým a lidem v nouzi se má pomáhat - to platí na sto procent. Ale jen těm, kteří si nemohou pomoci sami. Dvacetiletý fracek nemá na pracáku co dělat. Ať už má vysokou nebo základku, může vždycky míchat maltu v létě  na stavbě, nebo sázet stromky třeba v lese, kdekoli, kde je stále dost a dost práce. Musí se naučit vzít i špatně placenou dřinu. Když tu je práce pro Ukrajince, najde se ji bezesporu dost i pro Čechy, Moraváky i Romy.

A nejde jen o menšiny - bílých dlouhodobě nezaměstnaných mladých lidí přibývá. Přitom sehnat dobrého řemeslníka - tesaře, zedníka, instalatéra je nejen stále větší problém, je to také stále dražší. A firmy mohou vyprávět zkazky o tom, kolik chybí soustružníků frézařů. 

Rodiče i děti se holt musí smířit, že ze všech nebudou manažeři. Musíme své děti naučit tomu, že se budou chtěj nechtěj muset živit prací svých rukou. Jiný recept na nezaměstnanost a na chudobu neexistuje. Pokud naučíme sebe a děti pracovat, tak věřte, že zbude na ty, kdo pomoc skutečně potřebují a kteří si sami nepomohou. Invalidé, mentálně zaostalí, staří lidé, nemocní lidé.

Musím říct, že se mi ani nechce věřit, že tu jsou statisíce mladých lidí, kteří parazitují i na svých rodičích - nechají se jimi živit i v dospělosti.

To, že sociální pomoc a různé sociální programy ve většině nefungují správně, vůbec neznamená, že bychom na ně měli rezignovat.

Školství: Škola  nesmí rezignovat na své základní poslání. Tedy nabízet vzdělání v nejvyšší kvalitě a ve škole také nesmí chybět disciplína. Komenského škola hrou se týkala formy výuky - rozhodně ne zrušení učitelské autority a podřízenosti žáka učiteli. Jsou věci, ve kterých demokracie neexistuje - a to je třeba výchova. Můžeme diskutovat s dětmi, kam pojedeme na výlet. Ale nebudeme diskutovat o tom, jestli se budou učit číst a psát anebo jestli si vyčistí zuby. Ostatně každá demokracie má své hranice a pravidla, která musíme všichni respektovat - právě proto, abychom tu svou míru demokracie udrželi. 

Solidarita je nutná, ale má své meze - platí jednoznačně pravidlo, že bez práce nejsou koláče a pokud je rozdávám zadarmo, musím se připravit na to, že jednou dojde mouka i na obyčejný chleba. I když trochu bych si to přál. Pokorná úcta ke chlebu - jako symbolu lidské práce a božímu daru je ta tam. Stálo by za to ji obnovit.

https://okamura.blog.idnes.cz /kráceno/ vloženo 12.3.2018

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz