Ahoj

12.05.2015 20:44

   Čas, jejž navrátit nelze, ten prchá, mezitím prchá./Vergilius

              

Nechci zvěřejňovat své soukromí. Vlastně fotit  ani neumím.

Vložila jsem jenom pár fotek, které zachytily pěkné a zajímavé  okamžiky. Jenom tak, sobě pro radost a tomu, kdo dokáže ocenit prostotu obyčejného života.   

Dnes / 5. 6. 2015, přiletěl k nám za plot na zahradu, čáp. Asi prozkoumat terén, kam uloží mimino.  Marně jsem mu vysvětlovala, že už dva kluky doma máme, ať letí k sousedům. Pokýval hlavou a odletěl. Ale, asi to špatně pochopil, protože za chvilku byl  zase zpátky. 

Pokud vás něco zaujalo, nebo se vám to líbilo, napište mi o tom, nebo dejte lajk.

 

Děkuji :*)

 

       

To první video je dárek od mých dětí k narozeninám - Turecká riviéra v Alanyi a to druhé video je opět dárek od mých dětí - Tandemový seskok padákem z helikoptéry, letiště Holíč.

Vážení čtenáři,

na oživení svého blogu,  jsem vložila pár ukázek krásné hudby a  milých video nahrávek.

Pokud jste "klikli" na můj blog a nezaujalo vás čtení, snad jste se aspoň potěšili hudbou a trochu pobavili.

Děkuji vám, že jste si udělali čas a přišli.

Přeji vám pěkný den. :)


 

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz