Uvedení do mého blogu

01.11.2014 16:47

                                 

Vážení čtenáři,

přijměte ode mě pár slov úvodem do mého blogu poezie a prózy.

Obsah tohoto blogu je rozdělen do jednotlivých složek v menu, pod názvem

- Moje tvorbaverše - povídky - pohádky pro děti - říkánky - úvahy ( převážně o životě a o tom, co mě zrovna napadne) - přísloví (klasická česká přísloví která mě zaujala, s mým dovětkem i cizí přísloví, trocha humoru, vtipů, zábavných testů i různých zamyšlení na současné vážné téma) pod souhrným názvem - černá káva se špetkou humoru. 

Celý blog je prokládán citáty, které mě oslovily a krátkými úvahami - zamyšlení na různé téma.

Uvádím, že všechny verše, říkánky pro děti, povídky a pohádky, jsou výhradně moje vlastní tvorba.  Zneužitím jejich textů, porušujete má autorská práva.

Pokud se zamýšlím ve svých úvahách nad publikovaným převzatým textem, vždy uvádím jméno autora, nebo píšu - autor neznámý.

Ve svém blogu jsem použila k ilustraci náhodné fotografie a obrázky, stažené z internetu a fotografie obrazů malířky, paní Jarky Divišové.

Svůj blog slova jsem doplnila ukázkami  rozmanité, krásné a  podmanivé hudby, která vám jistě umocní zážitek z četby, nebo jen tak si ji poslechnete pro dobrou pohodu, když pro sebe nenajdete nic zajímavého ke čtení.

Dále jsem použila pár svých fotografií na oživení blogu a krátká  videa z you tube, která mě zaujala. Jistě potěší a pobaví nejen děti, ale i dospělé čtenáře.

Děkuji vám všem, že jste se "zastavili" v mé kavárně - čítárně a bude mi ctí i potěšením, přijdete - li opět.

Přeji vám

                                     


 

 

Svoboda je možnost volby. (Scylla a Charibda)

Každý máme svou cestu

Je tolik cest 

po kterých
chceme jít
a nevíme
kde končí
nesplněné sny
sbíráme
když den se s nocí
loučí.
Kolik je snů
a kolik je cest ?

Marná je mnohdy
snaha
čas běží
a hloupý je ten
jenž jít, se zdráhá.

Tam
někde na rozcestí cest
prý štěstí stojí
jen bláhový tomu věří
když z prachu cest
sbírá
nesplněných snů
sbírku svoji.

Života běh našeho
čas měří
sny mohou zemřít
leč i na konci "cesty cest"
jenom víra

neumírá.

 

 

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz