LÁSKY ČAS

02.05.2016 21:23

Posílám pozdrav a vůni sebe

zlehounka dotýkat se nebe

cítit tebe v sobě

to už je příliš,

šeptá rozum, tam někde vzadu

a tělo křičí ještě

teď mlč, potom mi dáš radu

hvězdy tančí, jako opilé

znaveně padají do trávy

na víčka snášejí se kapky rosy

šťastný ten kdo láskou pláče

i ten kdo prosí

                                        

světýlko naděje zažehá svítání

tělo se nebrání

I když je už večer pozdní, a mnozí šli už tiše spát, já hledám verše co dnes dozní, o čem si dnes nechám zdát.

I když dávno není světlo, a já v teple tu usínám, na to jak vše vůkol kvetlo, s úsměvem tu vzpomínam.

I když sám tu ve tmě ležím, a nikdo mi nehřeje, přesto v lásku tajně věřím, a je mi krásně po těle.

I když přijde osud smutný, ja svou naději mám stále, neb vím že není nutný, být vesel neustále.

I když nejsem blizko Tebe, já objimám Tě na dálku, a přeji Ti dnes klidné nebe, ať setkáme se ve spánku.

I když daleko já budu stále, tak přeji Ti dnes krásný Máj, ať v lásku veříš neustále, ať na zemi máš malý ráj.


1.5.2016/Péťa

Kontakt

Poezie - šálek kávy " U Divíška" patriciahlavsova@centrum.cz